Uuring

Uuring

Tunnis töötamine

Pealkiri: Tunnis töötamine.

Eesmärk: Selgitada välja kuidas teha tunnis töötamist lihtsamaks, paremaks ,et kõikidel mõnus õppida oleks.

Projekti läbiviija: Rasmus Jüri Lõhmus

Tööplaan ja ajakava:


1. Ettevalmistused - teema valik, eesmärgi püstitus, vahendite valik, valimi määramine. 25.04.

2. Küsimustiku koostamine ja vormi kujundamine. 2.05.

3. Küsitluse läbiviimine elektrooniliste vahenditega. 9.05.

4. Tulemuste analüüs. 16.05

5. Kokkuvõte. 16.05

Vahendid: Google Form, tabeltöötlusvahendid, ajaveeb

Valim: Pärnu Vanalinna Põhikooli õpetajad ja 8a klassi õpilased.


Küsitlus






Kuidas suhtud tunnis töötamisse?


Meeldib tunnis töödata545%
Ei meeldi tunnis töödata436%
Suhtun õppimisse liiga tõsiselt218%



Kui ebameeldiv on sinu jaoks tunnis töötamine?



1218%
219%
300%
4218%
5218%
619%
7218%
800%
900%
1019%


Mida teeksid kui tahaksid olla hea õpilane?





Teen tunnis korralikult tööd.



9



56%
Õpin kodus palju.213%
Küsin tunnis õpetajalt palju, et kodus hätta ei jääks531%






Kas sind segatakse tunnis palju?


Jah327%
Ei764%
Ei segata üldse19%




Kuidas suhtud tunnis õpetajatesse?


Hästi867%
Ei suhtu hästi433%



Kokkuvõte

Küsimustele vastasid igast vanusest inimesed ja igalt poolt üle eesti.
Üldiselt oldi õppimiste ,tunnis töötamiste ja õpetajate suhtumisse õpilastesse rahul.
Parandada võiksid õpilased oma tunnis töötamist mitte ebameeldivaks muutumist,sest oli ka õpilasi kelle jaoks oli tunnis töötamine ebameeldiv, kas siis tunnis segatakse või õpetajad on liiga kurjad või ranged.


Ettepanekud:

1. Õpilased võiksid teistesse oma klassi vendadesse või klassi õdedesse suhtuda austusega ja mitte neid tunnis segada.


2. Õpetajad võiksid aidata rohkem õpilasi koolis ,et neil nendele üle mõistuse käivaid ülesandeid kodus teha ei jääks.
















No comments:

Post a Comment